3. Zmiany w pasku potrzeb oraz dodatkowe funkcje
3. Zmiany w pasku potrzeb oraz dodatkowe funkcje
Po przeobrażeniu się w wampira zmienia nam się automatycznie pasek potrzeb, mamy na nim cztery potrzeby, wampirzą energię oraz wampirze moce ...
⦁ Wampirza energia - Wampiry wykorzystują ją aby używać mocy i chronić się przed promieniami słonecznymi. Mogą ją oszyskiwać podczas snu lub mrocznej medytacji.
⦁ Pragnienie - Wampiry rzadko czują się spragnione, ale kiedy już do tego dojdzie postaraj się natychmiast temu zaradzić. W przeciwnym razie mogą bez ostrzeżenia pożywić się innym Simem.
Ze "starego" paska potrzeb zostało nam tylko towarzystwo, higiena, zabawa..
Pogłębiając tajemniki wampiryzmu zdobywamy punkty mocy, które możemy wymienić na wampirze moce. Jakim jesteśmy wampirem to znaczy jaki mamy poziom wskazuje nam pasek na samym dole w pasku potrzeb - - obok znajdują się zdobyte i dostępne przez nas punkty mocy.
Jeżeli chodzi o Wampirze moce to gdy klikamy na książeczkę przy punktach mocy ukazuje nam się okienko gdzie możemy za daną ilość punktów wybrać sobie moc oraz słabość ...
Wykrywanie osobowości :
Nużące rozmowy i studiowanie charakterów to już przeszłość! Wampir może poznać osobowość Simów natychmiast, rzucając okiem na ich płaty czołowe.
Mało kto podejrzewa o cockolwiek nietoperze, a już na pewno nikt się nie spodziewa, że Twój Sim jest jednym z nich. Niech lata po okolicy jako wyposażony w naturalny sonar stwór nocy, a być może znajdzie nawet miłość.
Wywoływanie halucynacji :
Każdy potrzebuje przyjaciela, prawda ? A co jeśli jest on jedynie wytworem wyobraźni i tak naprawdę nie istnieje? Nikt nie zdoła się zorientować!
Wieczyste zaproszenie :
Konieczność otrzymania zaproszenia, aby móc wejść do domu, jest zupełnie pozbawiona polotu. Komu potrzebne jest zaproszenie? Odrobina wampirzej energii wystarczy aby móc swobodnie otworzyć i zamknąć każde drzwi. Nawet największa kłódka nie stanowi już przeszkody.
Podstawowy okultyzm :
Wampir rozpoczyna badanie swojej wampirzej energii i niezliczonych sposobów, w jakie może ją wykorzystać. Wie już, jak osiągnąć te same efekty, tracąc mniej energii.
Słabości natomianst mamy następujące :
Skręt kiszek :
Udawanie zwykłej Simki nie będzie zbyt owocne, ponieważ Sim czuje mdłości i wymiotuje po spożyciu normalnego posiłku. Co jest dla niego ważniejsze? Skuteczność podstępu czy układ pokarmowy?
Poczucie winy :
Zbyt duża empatia wobec ofiar sprawia że sim czuje potworny stres pożywiając się plazmą przymuszonych Simów.
Niekontrolowane syczenie :
Sim może zapomnieć o bogatym życiu towarzyskim, jeśli zacznie syczeć w niekontrolowany sposób w obecności innych Simów. Bardzo to niezręczne, zwłaszcza że przy okazji wypliwa znaczne ilości śliny. Niech lepiej weźmie się w garść !
Resztę mocy i słabości będę na bieżąco aktualizować podczas zdobywania wiedzy i punktów mocy :)
Proszę o cierpliwość :)
C.D.N....
Komentarze
Prześlij komentarz